Items where Year is 2022

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: C | G | L | S
Number of items: 6.

C

Castro, Luz María; Lechthaler, Filippo (2022). The contribution of bio-economic assessments to better informed land-use decision making: An overview Ecological Engineering, 174, p. 106449. Elsevier 10.1016/j.ecoleng.2021.106449

Chiapparini, Emanuela (2022). Mitarbeitende an Tagesschulen (In Press). In: Hauri, Andrea; Iseli, Daniel; Zingaro, Marco (eds.) Schule und Kindesschutz (pp. 177-184). Bern: Haupt-Verlag

Chiapparini, Emanuela (2022). Der unterschätzte Bildungsbeitrag sozialpädagogischer Fachkräfte. Empirische Vergewisserungen zu (Nicht-)Zuständigkeiten an Tagesschulen in der Schweiz (In Press). In: Soziale Arbeit im schulischen Kontext. Zuständigkeit, Macht und Professionalisierung in multiprofessionellen Kooperationen. Edition Soziale Arbeit. Weinheim: Beltz Juventa

G

Gautschi, Nadine (2022). Wie Nachkommen das Schweigen ihrer Eltern erleben: eine qualitative Studie im Kontext fürsorgerischer Zwangsmassnahmen in der Schweiz (In Press). Soziale Welt, 73(3) Nomos

L

Lehner, Michael; Eggers, Katrin (2022). Freedom an Form in Piano Improvisation in the early 19th Century In: Bertinetto, Alessandro; Ruta, Marcello (eds.) The Routledge Handbook of Philosophy and Improvisation in the Arts. Routledge Handbooks in Philosophy. New York; London: Routledge

S

Schitter, Agnes M.; Radlinger, Lorenz; Kurpiers, Nicolas; Frei, Peter (2022). Application areas and effects of aquatic therapy WATSU – A survey among practitioners Complementary Therapies in Clinical Practice, 46, p. 101513. Elsevier ScienceDirect 10.1016/j.ctcp.2021.101513

This list was generated on Sun Dec 5 03:12:25 2021 CET.
Provide Feedback