Wird Schulsozialarbeit selektiv genutzt? Empirische Befunde über nutzenförderliche und nutzenhemmende Faktoren für Lehrpersonen aus 25 Berner Gemeinden

Rüegg, René; Pfiffner, Roger; Disler, Stephanie (2017). Wird Schulsozialarbeit selektiv genutzt? Empirische Befunde über nutzenförderliche und nutzenhemmende Faktoren für Lehrpersonen aus 25 Berner Gemeinden Schweizerische Zeitschrift für Soziale Arbeit = Revue suisse de travail social, 21/22, pp. 31-47. Seismo

[img]
Preview
Text
ruegg-wird-sozialarbeit-effektiv-genutzt.pdf - Published Version
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (207kB) | Preview

Item Type:

Journal Article (Further Contribution)

Division/Institute:

School of Social Work > Social Organisation focus area
School of Social Work
School of Social Work > Institute for Organisation and Social Service Management

Name:

Rüegg, René0000-0002-7276-7265;
Pfiffner, Roger0000-0003-2951-3697 and
Disler, Stephanie

ISSN:

1661-9870

Publisher:

Seismo

Language:

German

Submitter:

Service Account

Date Deposited:

27 Jan 2020 12:24

Last Modified:

22 Jun 2022 10:57

Related URLs:

Additional Information:

Die Erlaubnis, diese Datei im ARBOR-Repository zu veröffentlichen, wurde eingeholt

ARBOR DOI:

10.24451/arbor.6807

URI:

https://arbor.bfh.ch/id/eprint/6807

Actions (login required)

View Item View Item
Provide Feedback