Rüegg, René; Pfiffner, Roger; Disler, Stephanie (2017). Wird Schulsozialarbeit selektiv genutzt? Empirische Befunde über nutzenförderliche und nutzenhemmende Faktoren für Lehrpersonen aus 25 Berner Gemeinden Schweizerische Zeitschrift für Soziale Arbeit = Revue suisse de travail social, 21/22, pp. 31-47. Seismo
|
Text
ruegg-wird-sozialarbeit-effektiv-genutzt.pdf - Published Version Available under License Publisher holds Copyright. Download (207kB) | Preview |
Official URL: https://szsa.ch/ojs/index.php/szsa-rsts/article/vi...
Item Type: |
Journal Article (Further Contribution) |
---|---|
Division/Institute: |
School of Social Work > Social Organisation focus area School of Social Work School of Social Work > Institute for Organisation and Social Service Management |
Name: |
Rüegg, René0000-0002-7276-7265; Pfiffner, Roger0000-0003-2951-3697 and Disler, Stephanie |
ISSN: |
1661-9870 |
Publisher: |
Seismo |
Language: |
German |
Submitter: |
Service Account |
Date Deposited: |
27 Jan 2020 12:24 |
Last Modified: |
22 Jun 2022 10:57 |
Related URLs: |
|
Additional Information: |
Die Erlaubnis, diese Datei im ARBOR-Repository zu veröffentlichen, wurde eingeholt |
ARBOR DOI: |
10.24451/arbor.6807 |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/6807 |