IMU Research Insights

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Full Text Status
Jump to: 2022 | 2021 | 2020 | 2019
Number of items: 5.

2022

Barth, Madeline; Konya-Baumbach, Elisa; Kuester, Sabine (2022). 'Fear of Missing Out' (FOMO): Auslöser und Auswirkungen im Mobile Marketing (IMU Research Insights 80). Mannheim: Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim

Biller, Miriam; Konya-Baumbach, Elisa; Kuester, Sabine (2022). Künstliche Intelligenz im Gesundheitswesen: Kundenseitige Resistenz und Maßnahmen zur Steigerung der Akzeptanz (IMU Research Insights 77). Mannheim: University of Mannheim, Institute for Market-Oriented Management

2021

Barth, Madeline; Konya-Baumbach, Elisa; Kuester, S. (2021). Der Ton macht die Musik: über die Effektivität eines persönlichen Tons in Mobile Notifications (IMU Research Insights 71). Mannheim: University of Mannheim, Institute for Market-Oriented Management

2020

Biller, Miriam; Konya-Baumbach, Elisa; Kuester, Sabine; von Janda, Sergej (2020). Effektivität anthropomorphisierter Chatbots in Kundeninteraktionen (IMU Research Insights 68). Mannheim: University of Mannheim, Institute for Market-Oriented Management

2019

Konya-Baumbach, Elisa; Schuhmacher, Monika; Kuester, Sabine; Kuharev, Victoria (2019). Erfolgreiche Einführung digitaler Innovationen: Vertrauensfördernde Strategien für Start Ups (IMU Research Insights 62). Mannheim: University of Mannheim, Institute for Market-Oriented Management

This list was generated on Sat Jun 29 16:40:52 2024 CEST.
Provide Feedback