Khan, Jeannine

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 8.

Journal Article

Schütz Hämmerli, Natascha; Stoffel, Lliliane; Schmitt, Kai-Uwe; Khan, Jeannine; Humpl, Tilman; Nelle, Mathias; Cignacco Müller, Eva (2022). Enhancing Parents’ Well-Being after Preterm Birth—A Qualitative Evaluation of the “Transition to Home” Model of Care International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(7), p. 4309. MDPI 10.3390/ijerph19074309

Schütz Hämmerli, Natascha; von Gunten, Geraldine; Khan, Jeannine; Stoffel, Liliane; Humpl, Tilman; Cignacco Müller, Eva (2021). Interprofessional Collaboration in a New Model of Transitional Care for Families with Preterm Infants – The Health Care Professional's Perspective Journal of Multidisciplinary Healthcare, Volume, pp. 897-908. Dove Medical Press 10.2147/JMDH.S303988

Eichenberger zur Bonsen, Dorothée; Khan, Jeannine; Leutenegger, Vanessa; Friedli, Beatrice (2017). Kompetenzprofil: als Hebamme MSc denken und handeln Hebamme.ch(12), pp. 14-17. Schweizerischer Hebammenverband (SHV)

Eichenberger zur Bonsen, Dorothée; Khan, Jeannine; Leutenegger, Vanessa; Friedli, Beatrice (2017). Kompetenzprofil MSc Hebamme: Als Hebamme MSc denken und handeln Zeitschrift für Hebammenwissenschaft, 5(2), pp. 89-92. Deutsche Gesellschaft für Hebammenwissenschaft e.V.

Friedli, Beatrice; Brendel, Karin; Pehlke-Milde, Jessica; Khan, Jeannine; Leutenegger, Vanessa; Eichenberger zur Bonsen, Dorothée (2017). Expertin, Forscherin, Dozentin oder Leiterin Deutsche Hebammen Zeitschrift, 69(4), pp. 76-80. Staude

Newspaper or Magazine Article

Khan, Jeannine; Eichenberger zur Bonsen, Dorothée (June 2017). Kompetenzen erweitern: Weiterbildungen für Hebammen frequenz: Das Magazin des Departements Gesundheit, pp. 30-31. Berner Fachhochschule BFH, Departement Gesundheit

Khan, Jeannine; Diviani, Stefanie (June 2016). Ein Tabu brechen frequenz: Das Magazin des Departements Gesundheit, pp. 26-28. Berner Fachhochschule BFH, Departement Gesundheit

Doctoral Thesis

Khan, Jeannine (2018). Mehrsprachigkeit, Sprachkompetenz und Schulerfolg: Kontexteinflüsse auf die schulsprachliche Entwicklung Ein- und Mehrsprachiger. (Dissertation, Universität Zürich, Philosophische Fakultät)

This list was generated on Sat May 28 03:46:08 2022 CEST.
Provide Feedback