Items where Subject is "L Education > LB Theory and practice of education > LB2361 Curriculum"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 14.

Journal Article

Oelhafen, Stephan; Hölzli Reid, Ursula; Häsänen, Marjatta; Kärema, Annely; Kasemets, Minni-Triin; Bartels, Irena; Leberecht, Aet Maarja; Kauppila, Marjo; Järvilehto-Impivaara, Irmeli; Berglund, Mari (2017). Increasing midwives’ ethical competence: a European educational and practice development project International Journal of Ethics Education, 2(2), pp. 147-160. Springer 10.1007/s40889-017-0033-3

Monteverde, Settimio (2014). Undergraduate healthcare ethics education, moral resilience, and the role of ethical theories. Nursing ethics, 21(4), pp. 385-401. Sage Publications 10.1177/0969733013505308

Newspaper or Magazine Article

Studer, Judith (2019). Persönlichkeit entwickeln - ja, aber wie? impuls : Magazin des Departements Soziale Arbeit(2), pp. 9-10. Berner Fachhochschule BFH, Soziale Arbeit

Studer, Judith; Schmuckli, Silvia; Schanz-Bärtschi, Claudia; Lerjen, Kevin (2014). Development Center im Bachelor: Stimmen zur ersten Durchführung impuls : Magazin des Departements Soziale Arbeit(1), pp. 4-5. Berner Fachhochschule BFH, Soziale Arbeit

Studer, Judith; Wild, Martin (2014). Learning Outcomes - 5 Schritte zur Kompetenzorientierung Zoom - Zeitschrift des Zentrums für universitäre Weiterbildung der Universität Bern(4), pp. 47-50.

Book Section

Studer, Judith (2019). Didaktische Prinzipien zur Gestaltung einer Lernumgebung mit dem Ziel der Förderung berufsrelevanter Selbst- und Sozialkompetenzen In: Persönlichkeitsentwicklung in Hochschulausbildungen fördern. Aktuelles aus Forschung und Praxis. (pp. 23-42). Bern: hep-verlag

Book

Studer, Judith; Abplanalp, Esther; Disler, Stephanie (2019). Persönlichkeitsentwicklung in Hochschulausbildungen fördern : Aktuelles aus Forschung und Praxis. Bern: hep-verlag

Corr, Susan; Hutchings, Jeremy D.; van der Burg, Jaap; Aguilella Cueco, David; Noll Minor, Mechthild; Gall Ortlik, Agnès; Dobrusskin, Sebastian (2011). Competences for Access to the Conservation-Restoration Profession Brüssel: E.C.C.O. – European Confederation of Conservator-Restorers' Organisations

Corr, Susan; Hutchings, Jeremy D.; van der Burg, Jaap; Aguilella Cueco, David; Noll Minor, Mechthild; Gall Ortlik, Agnès; Dobrusskin, Sebastian (2013). Kompetenzen für den Zugang zum Beruf des Konservator-Restaurators Brüssel: E.C.C.O. – European Confederation of Conservator-Restorers' Organisations

Corr, Susan; Hutchings, Jeremy D.; van der Burg, Jaap; Aguilella Cueco, David; Noll Minor, Mechthild; Gall Ortlik, Agnès; Dobrusskin, Sebastian (2013). Compétences requises pour l’accès à la profession de Conservateur-Restaurateur Brüssel: E.C.C.O. – European Confederation of Conservator-Restorers' Organisations

Corr, Susan; Hutchings, Jeremy D.; van der Burg, Jaap; Aguilella Cueco, David; Noll Minor, Mechthild; Gall Ortlik, Agnès; Dobrusskin, Sebastian (2013). Competencias necesarias para acceder a la profesión de Conservador-Restaurador Brüssel: E.C.C.O. – European Confederation of Conservator-Restorers' Organisations

Corr, Susan; Hutchings, Jeremy D.; van der Burg, Jaap; Aguilella Cueco, David; Noll Minor, Mechthild; Gall Ortlik, Agnès; Dobrusskin, Sebastian (2013). Competenze per l’accesso alla professione di Conservatore-Restauratore Brüssel: E.C.C.O. – European Confederation of Conservator-Restorers' Organisations

Conference or Workshop Item

Wald, Hedy; Tauschel, Diethard; Monteverde, Settimio (9 September 2020). Cultivating Health Professions Learners’ Moral Compass & Resilience Within Professional Identity Formation In: AMEE 2020 The Virtual Conference. 07.09.2020-09.09.2020.

Thesis

Monteverde, Settimio (2014). Pflegeethik: theoretische Grundlagen und Handlungsfelder in Unterricht und Klinik (Dissertation, Medizinische Fakultät der Unviersität Zürich, Insitut für Biomedizinische Ethik und Medizingeschichte)

This list was generated on Tue Jan 19 03:31:27 2021 CET.
Provide Feedback