Items where Subject is "L Education > LB Theory and practice of education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: C | S
Number of items at this level: 5.

C

Chiapparini, Emanuela (12 October 2019). Die Zusammenarbeit von Lehrkraft und pädagogische Fachkräfte als notwendiger und gewinnbringender Aspekt In: Zweiter nationaler Austauschtag zum Thema Kooperation. Luxemburg: Institut de formation de l'éducation nationale (IFEN)

S

Schuler, Patricia; Elvstrand, Helene; Kappler, Christa; Lago, Lina; Jansson, Magnus; Chiapparini, Emanuela (2019). Teaching in Different Spaces – How Professionals Work Together in All-Day Schools in Switzerland and in Leisure Time Centres in Sweden In: Schüpbach, Marianne; Lilla, Nanine (eds.) Extended Education from an International Comparative Point of View (pp. 85-99). Wiesbaden: Springer 10.1007/978-3-658-27172-5_7

Studer, Judith (2019). Didaktische Prinzipien zur Gestaltung einer Lernumgebung mit dem Ziel der Förderung berufsrelevanter Selbst- und Sozialkompetenzen In: Persönlichkeitsentwicklung in Hochschulausbildungen fördern. Aktuelles aus Forschung und Praxis. (pp. 23-42). Bern: hep-verlag

Studer, Judith; Schmuckli, Silvia; Schanz-Bärtschi, Claudia; Lerjen, Kevin (2014). Development Center im Bachelor: Stimmen zur ersten Durchführung impuls : Magazin des Departements Soziale Arbeit(1), pp. 4-5. Berner Fachhochschule BFH, Soziale Arbeit

Studer, Judith; Wild, Martin (2014). Learning Outcomes - 5 Schritte zur Kompetenzorientierung Zoom - Zeitschrift des Zentrums für universitäre Weiterbildung der Universität Bern(4), pp. 47-50.

This list was generated on Sat Oct 31 03:31:17 2020 CET.
Provide Feedback