Up a level |
Walton, Christopher (2023). Besuch eines Jugendorchesters aus dem Apartheidstaat Schweizer Musikzeitung, 26(3), pp. 12-14.
Fourie, Paula (2020). ‘It was here, you must remember, our children played their games’: A Historiography of District Six Musical Theatre In: African Theatre 19: Opera & Music Theatre (pp. 29-51). Boydell & Brewer 10.2307/j.ctv105bbfp.9
Fourie, Paula (2019). “Dis Nie Myne Nie, Dis Nie Joune Nie” or Kramer and Petersen’s Ghoema: Inscribing the Past, Claiming the Present? In: Maufort, Marc; Maufort, Jessica (eds.) Forays into Contemporary South African Theatre: Devising New Stage Idioms. Cross/Cultures: Vol. 211 (pp. 293-312). Brill | Rodopi 10.1163/9789004414464_017
Walton, Christopher; Roos, Hilde; Davids, Féroll-Jon (eds.) (2023). “Sorry. I am what I am.” The life and letters of the South African pianist and opera coach Gordon Jephtas (1943–92) Lives Legacies Legends: Vol. 16. Basel: BAB Verlag
Hirsch, Thilo (19 October 2019). Konstanz und Veränderung in der musikalischen Struktur der marokkanischen andalusi-Musik am Beispiel von Aufnahmen aus den Jahren 1932 und 2018 In: CH-EM, Schweizerische Gesellschaft für Ethnomusikologie, Herbsttagung. Fribourg, Salle de cours de Musicologie. 19.10.2019.
Hirsch, Thilo (15 June 2018). Geste, voix, mémoire : les gestes rythmiques dans la musique andalouse marocaine In: Colloque: GESTE DE LA MAIN, MOUVEMENT DE LA VOIX / Musique et gestualité de l’Antiquité à l’âge classique. Paris, Association Musique ancienne en Sorbonne (AMaS). 15.–16.6.2018.