Bern Academy of the Arts > HKB Continuing Education

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Name | Item Type | Refereed | No Grouping
Number of items at this level: 8.

Newspaper or Magazine Article

Baier, Uta; Sebastian, Dobrusskin (2022). "Bisher bin ich noch auf keine Fälschung hereingefallen – oder ich habe es nicht gemerkt" Restauro – Zeitschrift für Kunsttechniken, Restaurierung und Museumsfragen(5), pp. 52-53. Georg D. W. Callwey, München

Ferretti, Andrea; Mommartz, Sabine (27 October 2021). Perspektiven Musikpädagogischer Forschung - Felder, Methoden, Projekte Schweizer Musikzeitung(11), p. 36.

Kilchör, Fabienne (2015). Graphic Reading: Text Visualization by Means of Information Design 10plus1 - Living Linguistics, 1, pp. 132-155.

Book Section

Kraus, Karin (2019). Sichtbar von Anfang an. Für eine Teilhabe ab Geburt. In: Nationaler Kulturdialog [Hrsg.]: Kulturelle Teilhabe. Ein Handbuch. Zürich: Seismo. In: Kulturelle Teilhabe. Ein Handbuch. Bern: Seismo Verlag, Sozialwissenschaften und Gesellschaftsfragen AG 10.33058/seismo.30727

Schneller, Annina (2018). Scratching the Surface. "Appearance" as a Bridging Concept between Design Ontology and Design Aesthetics In: Vermaas, Pieter E.; Vial, Stéphane (eds.) Advancements in the Philosophy of Design (pp. 33-49). Berlin: Springer

Kilchör, Fabienne (2014). Virtual Cilicia Project: How to Use Google Earth as a Visualization Environment in an Archaeological Context. In: Lindinger, Elisabeth; Sieck, Jürgen (eds.) Kultur und Informatik: Visual Worlds & Interactive Spaces (pp. 255-264). Glückstadt: Verlag Werner Hülsbusch

Book

Mekacher, Nina; Schönenberger, Esther; Palaczyk, Marek (2003). Eretria XII Matrizengeformte hellenistische Terrakotten // Amphorenstempel Eretria: Vol. 12. Gollion: Infolio éditions

Journal or Series

Kraus, Karin; Ferretti, Andrea (2017). Fokuspublikation «Ästhetische Bildung & Kulturelle Teilhabe – von Anfang an!» Aspekte und Bausteine einer gelingenden Kreativitätsförderung ab der frühen Kindheit: Impulse zum transdisziplinären Dialog. Eine thematische Vertiefung des Orientierungsrahmens für frühkindliche Bildung, Betreuung und Erziehung in der Schweiz, 2017. Netzwerk Kinderbetreuung Schweiz, SChweizersiche UNESCO-Kommission

This list was generated on Fri Apr 19 03:47:09 2024 CEST.
Provide Feedback