Bern University of the Arts > HKB Continuing Education

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Name | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: 2019 | 2018 | 2017 | 2015 | 2014
Number of items at this level: 5.

2019

Kraus, Karin (2019). Sichtbar von Anfang an. Für eine Teilhabe ab Geburt. In: Nationaler Kulturdialog [Hrsg.]: Kulturelle Teilhabe. Ein Handbuch. Zürich: Seismo. In: Kulturelle Teilhabe. Ein Handbuch. Bern: Seismo Verlag, Sozialwissenschaften und Gesellschaftsfragen AG 10.33058/seismo.30727

2018

Schneller, Annina (2018). Scratching the Surface. "Appearance" as a Bridging Concept between Design Ontology and Design Aesthetics In: Vermaas, Pieter E.; Vial, Stéphane (eds.) Advancements in the Philosophy of Design (pp. 33-49). Berlin: Springer

2017

Kraus, Karin; Ferretti, Andrea (2017). Fokuspublikation «Ästhetische Bildung & Kulturelle Teilhabe – von Anfang an!» Aspekte und Bausteine einer gelingenden Kreativitätsförderung ab der frühen Kindheit: Impulse zum transdisziplinären Dialog. Eine thematische Vertiefung des Orientierungsrahmens für frühkindliche Bildung, Betreuung und Erziehung in der Schweiz, 2017. Netzwerk Kinderbetreuung Schweiz, SChweizersiche UNESCO-Kommission

2015

Kilchör, Fabienne (2015). Graphic Reading: Text Visualization by Means of Information Design 10plus1 - Living Linguistics, 1, pp. 132-155.

2014

Kilchör, Fabienne (2014). Virtual Cilicia Project: How to Use Google Earth as a Visualization Environment in an Archaeological Context. In: Lindinger, Elisabeth; Sieck, Jürgen (eds.) Kultur und Informatik: Visual Worlds & Interactive Spaces (pp. 255-264). Glückstadt: Verlag Werner Hülsbusch

This list was generated on Tue Jun 22 03:35:57 2021 CEST.
Provide Feedback