Rumo, Etienne

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section
Number of items: 3.

Book Section

Burri, Tobias; Rumo, Etienne (2021). Schlüsselfaktoren im Marketingkonzept von Schweizer Gig-Workern In: Schellinger, Jochen; Tokarski, Kim Oliver; Kissling-Näf, Ingrid (eds.) Digital Business: Analysen und Handlungsfelder in der Praxis (pp. 335-351). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden 10.1007/978-3-658-32323-3_14

Descloux, Romain; Rumo, Etienne (2020). Online-Abonnement-Vermarktung. Erfolgreicher Marketingmix für die Abonnement- Vermarktung von Konsumgütern In: Schellinger, Jochen; Tokarski, Kim Oliver; Kissling-Näf, Ingrid (eds.) Digitale Transformation und Unternehmensführung (pp. 383-405). Wiesbaden: Springer Gabler https://doi.org/10.1007/978-3-658-26960-9_14

Ulber, Seraina; Rumo, Etienne (2020). Erfolgsfaktoren für die Kundengewinnung mit digitalem Marketing In: Schellinger, Jochen; Tokarski, Kim Oliver; Kissling-Näf, Ingrid (eds.) Digitale Transformation und Unternehmensführung (pp. 305-353). Wiesbaden: Springer Gabler https://doi.org/10.1007/978-3-658-26960-9_12

This list was generated on Thu Apr 25 04:46:54 2024 CEST.
Provide Feedback