Rumo, Etienne

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section
Number of items: 2.

Book Section

Descloux, Romain; Rumo, Etienne (2019). Online-Abonnement-Vermarktung. Erfolgreicher Marketingmix für die Abonnement- Vermarktung von Konsumgütern In: Tokarski, Kim Oliver; Kissling, Ingrid (eds.) Digitale Transformation und Unternehmensführung (pp. 383-405). Wiesbaden: Springer Gabler https://doi.org/10.1007/978-3-658-26960-9_14

Ulber, Seraina; Rumo, Etienne (2019). Erfolgsfaktoren für die Kundengewinnung mit digitalem Marketing In: Schellinger, Jochen; Tokarski, Kim Oliver; Kissling, Ingrid (eds.) Digitale Transformation und Unternehmensführung (pp. 305-353). Wiesbaden: Springer Gabler https://doi.org/10.1007/978-3-658-26960-9_12

This list was generated on Fri Feb 21 03:38:15 2020 CET.
Provide Feedback