Up a level |
Thieme, Susan; Fry, Patricia Elizabeth (2023). Teaching transdisciplinary competencies for sustainability transformation by co-producing social learning videos GAIA - Ecological Perspectives for Science and Society, 32(1), pp. 154-161. Oekom - Gesellschaft fuer Oekologische Kommunikation mbH 10.14512/gaia.32.1.13
Pearce, BinBin J.; Deutsch, Lisa; Fry, Patricia Elizabeth; Marafatto, Francesco Femi; Lieu, Jenny (2022). Going beyond the AHA! moment: insight discovery for transdisciplinary research and learning Humanities and Social Sciences Communications, 123(9), pp. 1-10. Springer Nature 10.1057/s41599-022-01129-0
Thieme, Susan; Fry, Patricia Elizabeth (2021). Transdisziplinarität praktisch erleben: Prinzipien für die geographische Hochschullehre In: Transdisziplinarität praktisch erleben: Prinzipien für die geographische Hochschullehre. utb: Vol. 5668 (pp. 105-118). Bern: Haupt
Fry, Patricia Elizabeth; Thieme, Susan (2021). From the Sage on the Stage to the Guide on the Side : Studierende als aktive Partner*innen für langfristigen Wissenserwerb. In: Transdisziplinarität praktisch erleben: Prinzipien für die geographische Hochschullehre. utb: Vol. 5668 (pp. 275-288). Bern: Haupt
Fry, Patricia Elizabeth; Schmid, Franziska; Thieme, Susan (2021). «Social Learning Videos» vermitteln Handlungswissen ProClim Flash(74), pp. 10-11. Akademie der Naturwissenschaften Schweiz (SCNAT)