Chiapparini, Emanuela (26 June 2017). Multiprofessionelle Kooperation zwischen Fachkräften der Schulpädagogik und der sozialen Arbeit In: SGBF Kongress "LernZeiten - Zeit für Bildung und Erziehung?". Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF)
Full text not available from this repository. (Request a copy)Item Type: |
Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Division/Institute: |
School of Social Work > Social Security focus area School of Social Work School of Social Work > Institute for Social Security and Social Policy |
Name: |
Chiapparini, Emanuela0000-0002-1796-088X |
Publisher: |
Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF) |
Language: |
German |
Submitter: |
Emanuela Chiapparini |
Date Deposited: |
17 Dec 2019 16:24 |
Last Modified: |
01 Dec 2022 21:45 |
Related URLs: |
|
Additional Information: |
Symposiumsleitung Inhalt des Papers floss später in die folgende Publikation ein: Chiapparini, E., Scholian, A., Schuler, P., & Kappler, C. (2019). All-day schools and social work: A Swiss case study. International Journal of Extended Education, 7(1), 60–68. Retrieved from https://www.budrich-journals.de/index.php/IJREE/article/view/34255 |
Uncontrolled Keywords: |
361: Sozialarbeit und Sozialhilfe, 371: Schulen und schulische Tätigkeiten; Multiprofessionelle Kooperation, Tagesschule, Schulpädagogik, Soziale Arbeit, Lehrer, Schule, Berufsgruppen, Freizeit, Unterricht, Aushandlung, Interprofessionelle Zusammenarbeit, Transprofessionelle Zusammenarbeit |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/8621 |