Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren : Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeit und Lehrpersonen

Brunner, Monique; Pfiffner, Roger; Ambord, Simone; Hostettler, Ueli (2018). Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren : Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeit und Lehrpersonen In: Chiapparini, Emanuela; Stohler, Renate; Bussmann, Esther (eds.) Soziale Arbeit im Kontext Schule (pp. 38-47). Opladen: Verlag Barbara Budrich

[img]
Preview
Text
Wie Schulsozialarbeit und Schule_Pfiffner.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Share Alike (CC-BY-SA).

Download (402kB) | Preview

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

School of Social Work > Social Organisation focus area
School of Social Work
School of Social Work > Institute for Organisation and Social Service Management

Name:

Brunner, Monique;
Pfiffner, Roger0000-0003-2951-3697;
Ambord, Simone;
Hostettler, Ueli;
Chiapparini, Emanuela0000-0002-1796-088X;
Stohler, Renate and
Bussmann, Esther

ISBN:

978-3-86388-774-2

Publisher:

Verlag Barbara Budrich

Language:

German

Submitter:

Service Account

Date Deposited:

16 Dec 2019 13:49

Last Modified:

01 Dec 2022 21:45

Related URLs:

ARBOR DOI:

10.24451/arbor.6398

URI:

https://arbor.bfh.ch/id/eprint/6398

Actions (login required)

View Item View Item
Provide Feedback