Évolution des besoins des clients induite par la numérisation

Riedweg, Nadja (October 2020). Évolution des besoins des clients induite par la numérisation L'INDUSTRIEL DU BOIS(10), pp. 28-29. FRECEM

[img] Text
Info BFH IDB 2020 10.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (2MB) | Request a copy

Pour réussir, une entreprise doit constamment adapter sa stratégie aux besoins de ses client-e-s. Ces besoins changent sans cesse, et l’influence de la numérisation n’y est pas étrangère. Le septième volet de la série « Ensemble vers l’avenir numérique » de la BFH présente les principales mégatendances sociales ainsi que des approches pour une segmentation de la clientèle qui réponde aux défis actuels.

Item Type:

Newspaper or Magazine Article

Division/Institute:

School of Architecture, Wood and Civil Engineering
School of Architecture, Wood and Civil Engineering > Institute for Digital Construction and Wood Industry IDBH
School of Architecture, Wood and Civil Engineering > Institute for Digital Construction and Wood Industry IDBH > Management and Market Research
School of Architecture, Wood and Civil Engineering > Institute for Digital Construction and Wood Industry IDBH > Business Engineering and Market Research group FGUM

Name:

Riedweg, Nadja

Subjects:

H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
H Social Sciences > HF Commerce
Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
T Technology > TT Handicrafts Arts and crafts

Publisher:

FRECEM

Submitter:

Regina Weber

Date Deposited:

21 Sep 2021 13:48

Last Modified:

21 Sep 2021 13:48

ARBOR DOI:

10.24451/arbor.15431

URI:

https://arbor.bfh.ch/id/eprint/15431

Actions (login required)

View Item View Item
Provide Feedback