Duttweiler, Stefanie (2021). Verkörperte Professionalität – Zum ‚Mitspielen‘ von Körper und Leib in sozialpädagogischen Situationen am Beispiel der Offenen Jugendarbeit. In: Erfahren – Widerfahren – Verfahren. Körper und Leib als analytische und epistemologische Kategorien Sozialer Arbeit. Zürcher Begegnungen (pp. 109-122). Wiesbaden: Springer VS 10.1007/978-3-658-30780-6_8
Text
Duttweiler Verkörperte Professionalität 2021.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (351kB) | Request a copy |
Official URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-65...
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
School of Social Work > Institute for Social and Cultural Diversity School of Social Work > S Teaching |
Name: |
Duttweiler, Stefanie |
Subjects: |
H Social Sciences > H Social Sciences (General) H Social Sciences > HM Sociology L Education > LB Theory and practice of education |
ISBN: |
978-3-658-30779-0 |
Series: |
Zürcher Begegnungen |
Publisher: |
Springer VS |
Language: |
German |
Submitter: |
Stefanie Duttweiler |
Date Deposited: |
22 Mar 2021 11:34 |
Last Modified: |
01 Feb 2022 14:41 |
Publisher DOI: |
10.1007/978-3-658-30780-6_8 |
ARBOR DOI: |
10.24451/arbor.14498 |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/14498 |