Verkörperte Professionalität – Zum ‚Mitspielen‘ von Körper und Leib in sozialpädagogischen Situationen am Beispiel der Offenen Jugendarbeit.

Duttweiler, Stefanie (2021). Verkörperte Professionalität – Zum ‚Mitspielen‘ von Körper und Leib in sozialpädagogischen Situationen am Beispiel der Offenen Jugendarbeit. In: Erfahren – Widerfahren – Verfahren. Körper und Leib als analytische und epistemologische Kategorien Sozialer Arbeit. Zürcher Begegnungen (pp. 109-122). Wiesbaden: Springer VS 10.1007/978-3-658-30780-6_8

[img] Text
Duttweiler Verkörperte Professionalität 2021.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (351kB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

School of Social Work > Institute for Social and Cultural Diversity
School of Social Work > S Teaching

Name:

Duttweiler, Stefanie

Subjects:

H Social Sciences > H Social Sciences (General)
H Social Sciences > HM Sociology
L Education > LB Theory and practice of education

ISBN:

978-3-658-30779-0

Series:

Zürcher Begegnungen

Publisher:

Springer VS

Language:

German

Submitter:

Stefanie Duttweiler

Date Deposited:

22 Mar 2021 11:34

Last Modified:

01 Feb 2022 14:41

Publisher DOI:

10.1007/978-3-658-30780-6_8

ARBOR DOI:

10.24451/arbor.14498

URI:

https://arbor.bfh.ch/id/eprint/14498

Actions (login required)

View Item View Item
Provide Feedback