Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Français
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. CRIS
  3. Publication
  4. Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren : Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeit und Lehrpersonen
 

Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren : Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeit und Lehrpersonen

URI
https://arbor.bfh.ch/handle/arbor/39303
Version
Published
Date Issued
2018
Author(s)
Brunner, Monique
Pfiffner, Roger  
Ambord, Simone
Hostettler, Ueli
Editor(s)
Chiapparini, Emanuela  
Stohler, Renate
Bussmann, Esther
Type
Book Chapter
Language
German
ISBN
978-3-86388-774-2
DOI
10.24451/arbor.6398
https://doi.org/10.24451/arbor.6398
Publisher URL
https://shop.budrich.de/wp-content/uploads/2021/03/9783863883287.pdf
Related URL
https://shop.budrich.de/produkt/soziale-arbeit-im-kontext-schule/ pub
Organization
Schwerpunkt Soziale Organisation  
Soziale Arbeit  
Institut Organisation und Sozialmanagement  
Publisher
Verlag Barbara Budrich
Submitter
ServiceAccount
Citation apa
Brunner, M., Pfiffner, R., Ambord, S., & Hostettler, U. (2018). Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren : Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeit und Lehrpersonen (E. Chiapparini, R. Stohler, & E. Bussmann, Eds.). Verlag Barbara Budrich. https://doi.org/10.24451/arbor.6398
File(s)
Loading...
Thumbnail Image

open access

Name

Wie Schulsozialarbeit und Schule_Pfiffner.pdf

License
Attribution-ShareAlike 4.0 International
Version
published
Size

393.32 KB

Format

Adobe PDF

Checksum (MD5)

27b14a3df081c7c21aff2bcd6dea067c

About ARBOR

Built with DSpace-CRIS software - System hosted and mantained by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
  • Our institution