Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Français
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. CRIS
  3. Publication
  4. «devenir bon musicien, et savoir solfier». Musiktheorie und Gehörbildung in Pariser Instrumentalschulen zu Beginn des 19. Jahrhunderts am Beispiel von Ferdinando Carullis «Solfèges avec accompagnement de guitare très facile»
 

«devenir bon musicien, et savoir solfier». Musiktheorie und Gehörbildung in Pariser Instrumentalschulen zu Beginn des 19. Jahrhunderts am Beispiel von Ferdinando Carullis «Solfèges avec accompagnement de guitare très facile»

URI
https://arbor.bfh.ch/handle/arbor/40893
Version
Published
Date Issued
2019-10-06
Author(s)
Meidhof, Nathalie  
Type
Conference Paper
Language
German
Subjects
M Music
ML Literature of music
MT Musical instruction and study
Organization
Hochschule der Künste Bern  
Institut Interpretation  
HKB Lehre  
Conference
19. Jahreskongress der Gesellschaft für Musiktheorie (GMTH)
Submitter
Meidhof, Nathalie
Citation apa
Meidhof, N. (2019). «devenir bon musicien, et savoir solfier». Musiktheorie und Gehörbildung in Pariser Instrumentalschulen zu Beginn des 19. Jahrhunderts am Beispiel von Ferdinando Carullis «Solfèges avec accompagnement de guitare très facile». 19. Jahreskongress der Gesellschaft für Musiktheorie (GMTH). https://arbor.bfh.ch/handle/arbor/40893
About ARBOR

Built with DSpace-CRIS software - System hosted and mantained by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
  • Our institution