Bodmer, Dominik (2016). Timeouts in der stationären Jugendhilfe : Eine qualitative Evaluation zum Nutzen für die Jugendlichen erleben und lernen : internationale Zeitschrift für handlungsorientiertes Lernen, 24(3/4), pp. 54-56. Ziel
Text
e&l_Evaluation_Timeout-Programm.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (403kB) | Request a copy |
Official URL: https://e-und-l.de/
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
School of Social Work > Social Intervention focus area School of Social Work |
Name: |
Bodmer, Dominik |
ISSN: |
0942-4857 |
Publisher: |
Ziel |
Language: |
German |
Submitter: |
Dominik Bodmer |
Date Deposited: |
25 Mar 2020 12:17 |
Last Modified: |
25 Mar 2020 12:17 |
ARBOR DOI: |
10.24451/arbor.9222 |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/9222 |