Schuler-Braunschweig, Patricia; Kappler, Christa; Chiapparini, Emanuela (29 June 2016). Lehrpersonen, Eltern und SozialpädagogInnen : Vorstellungen pädagogischer Verantwortlichkeiten in der Ganztagesbildung In: SGBF-Kongress "Wo endet die Schule? Transformation und Verschiebung der Bildungsgrenzen". Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF)
Full text not available from this repository. (Request a copy)Item Type: |
Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Division/Institute: |
School of Social Work > Social Security focus area School of Social Work School of Social Work > Institute for Social Security and Social Policy |
Name: |
Schuler-Braunschweig, Patricia; Kappler, Christa and Chiapparini, Emanuela0000-0002-1796-088X |
Publisher: |
Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF) |
Language: |
German |
Submitter: |
Emanuela Chiapparini |
Date Deposited: |
17 Dec 2019 16:30 |
Last Modified: |
01 Dec 2022 21:45 |
Related URLs: |
|
Additional Information: |
Befunden flossen teilweise in folgende Publikation: Chiapparini, E., Scholian, A., Schuler, P., & Kappler, C. (2019). All-day schools and social work: A Swiss case study. International Journal of Extended Education, 7(1), 60–68. Retrieved from https://www.budrich-journals.de/index.php/IJREE/article/view/34255 |
Uncontrolled Keywords: |
371: Schulen und schulische Tätigkeiten; Tagesschule, Ganztagesbildung, Verantwortlichkeiten, Soziale Arbeit |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/8617 |