Scheuermann, Arne (2014). Medienrhetorik, Wirkungsintentionlität, Affekttechniken. Zur Konzeption von 'Design als Rhetorik' als notwendige Ergänzung der Kunstgeschichte. In: Ueding, Gert; Kalivoda, Gregor (eds.) Wege moderner Rhetorikforschung. Klassische Fundamente und interdisziplinäre Entwicklung (pp. 807-820). Berlin/Boston: de Gruyter https://doi.org/10.1515/9783110309577
Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://www.degruyter.com/view/product/204560
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
Bern Academy of the Arts Bern Academy of the Arts > Institute of Design Research Bern Academy of the Arts > HKB Teaching |
Name: |
Scheuermann, Arne0000-0001-5134-2121; Ueding, Gert and Kalivoda, Gregor |
ISBN: |
9783110309577 |
Publisher: |
de Gruyter |
Language: |
German |
Submitter: |
Service Account |
Date Deposited: |
12 Dec 2019 14:18 |
Last Modified: |
18 Dec 2020 13:28 |
Publisher DOI: |
https://doi.org/10.1515/9783110309577 |
Related URLs: |
|
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/6418 |