Omni-Channel-Strategien im Non-Food-Detailhandel. Bestandsaufnahme, Trends und Gestaltungsperspektiven

Bühlmann, Flurin; Schellinger, Jochen (2024). Omni-Channel-Strategien im Non-Food-Detailhandel. Bestandsaufnahme, Trends und Gestaltungsperspektiven In: Tokarski, Kim Oliver; Endrissat, Nada; Kissling-Näf, Ingrid (eds.) Transformation gestalten. Beiträge aus Forschung und Praxis des privaten und öffentlichen Sektors (pp. 131-165). Wiesbaden: Springer Gabler 10.1007/978-3-658-42775-7_7

[img]
Preview
Text
978-3-658-42775-7_7.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (954kB) | Preview

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

Business School > Institute for New Work
Business School

Name:

Bühlmann, Flurin;
Schellinger, Jochen;
Tokarski, Kim Oliver;
Endrissat, Nada0000-0002-4758-8441 and
Kissling-Näf, Ingrid0000-0001-5225-1723

Subjects:

H Social Sciences > H Social Sciences (General)
H Social Sciences > HB Economic Theory
H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management

ISBN:

978-3-658-42775-7

Publisher:

Springer Gabler

Language:

German

Submitter:

Jochen Schellinger

Date Deposited:

15 Aug 2024 13:01

Last Modified:

15 Aug 2024 13:01

Publisher DOI:

10.1007/978-3-658-42775-7_7

Additional Information:

Softcover ISBN 978-3-658-42774-0

Uncontrolled Keywords:

Omni-Channel-Strategien, Non-Food-Detailhandel, Einzelhandel, Strategisches Management, Vertriebsstrategien

ARBOR DOI:

10.24451/arbor.22142

URI:

https://arbor.bfh.ch/id/eprint/22142

Actions (login required)

View Item View Item
Provide Feedback