"weil sie kennen ihr Kind am besten": Die Adressierung von Eltern als Kooperationspartner*innen von Schulsozialarbeit

Disler, Stephanie (2023). "weil sie kennen ihr Kind am besten": Die Adressierung von Eltern als Kooperationspartner*innen von Schulsozialarbeit In: Zipperle, Mirjana; Baur, Katharina (eds.) Empirische Facetten der Schulsozialarbeit (pp. 62-72). Weinheim Basel: Beltz Juventa

[img]
Preview
Text
Seiten aus Empirische Facetten der Schulsozialarbeit.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (243kB) | Preview

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

School of Social Work > S Teaching
School of Social Work

Name:

Disler, Stephanie;
Zipperle, Mirjana and
Baur, Katharina

Subjects:

H Social Sciences > H Social Sciences (General)

ISBN:

978-3-7799-7438-3

Publisher:

Beltz Juventa

Language:

German

Submitter:

Stephanie Disler

Date Deposited:

30 Oct 2023 15:29

Last Modified:

30 Oct 2023 15:29

ARBOR DOI:

10.24451/arbor.20253

URI:

https://arbor.bfh.ch/id/eprint/20253

Actions (login required)

View Item View Item
Provide Feedback