Carlisi, Lydia (2017). Neapolitanische Musikpädagogik im 18. Jahrhundert: Theorie, Quellen und Rezeption Centro Studi Pergolesi, Università degli studi di Milano Hochschule der Künste Bern 25.–27.1.2017 Gmth Gesellschaft für Musiktheorie website Gesellschaft für Musiktheorie (GMTH) e.V.
Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: https://www.gmth.de/berichte/milano_bern_2017.aspx
Bericht
Item Type: |
Journal Article (Review Article) |
---|---|
Division/Institute: |
Bern Academy of the Arts Bern Academy of the Arts > Institute Interpretation Bern Academy of the Arts > Institute Interpretation > Music Theory |
Name: |
Carlisi, Lydia |
Publisher: |
Gesellschaft für Musiktheorie (GMTH) e.V. |
Language: |
German |
Submitter: |
Lydia Carlisi |
Date Deposited: |
31 Aug 2022 10:19 |
Last Modified: |
31 Aug 2022 10:19 |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/17585 |