Riedweg, Nadja (October 2020). Évolution des besoins des clients induite par la numérisation L'INDUSTRIEL DU BOIS(10), pp. 28-29. FRECEM
Text
Info BFH IDB 2020 10.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (2MB) | Request a copy |
Official URL: https://www.frecem.ch/idb/
Pour réussir, une entreprise doit constamment adapter sa stratégie aux besoins de ses client-e-s. Ces besoins changent sans cesse, et l’influence de la numérisation n’y est pas étrangère. Le septième volet de la série « Ensemble vers l’avenir numérique » de la BFH présente les principales mégatendances sociales ainsi que des approches pour une segmentation de la clientèle qui réponde aux défis actuels.
Item Type: |
Newspaper or Magazine Article |
---|---|
Division/Institute: |
School of Architecture, Wood and Civil Engineering School of Architecture, Wood and Civil Engineering > Institute for Digital Construction and Wood Industry IDBH School of Architecture, Wood and Civil Engineering > Institute for Digital Construction and Wood Industry IDBH > Management and Market Research School of Architecture, Wood and Civil Engineering > Institute for Digital Construction and Wood Industry IDBH > Business Engineering and Market Research group FGUM |
Name: |
Riedweg, Nadja |
Subjects: |
H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management H Social Sciences > HF Commerce Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science T Technology > TT Handicrafts Arts and crafts |
Publisher: |
FRECEM |
Submitter: |
Regina Weber |
Date Deposited: |
21 Sep 2021 13:48 |
Last Modified: |
21 Sep 2021 13:48 |
ARBOR DOI: |
10.24451/arbor.15431 |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/15431 |