Kempf, Hippolyt; Belz, Christian (2009). Performance-Messung jenseits von Markt und Medaille: Modell zur Evaluation der gesellschaftlichen Bedeutung einer Sportart In: Horch, Heinz-Dieter; Breuer, Christoph; Hovemann, Gregor; Kaiser, Sebastian; Walzel, Stefan (eds.) Sport, Medien und Kommunikation: Beiträge des 6. Deutschen Sportökonomie-Kongresses. Edition Sportökonomie und Sportmanagement: Vol. 8 (pp. 107-130). Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement
Full text not available from this repository. (Request a copy)Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
Swiss Federal Institute of Sports Magglingen SFISM > EHSM - Sportökonomie > Sportökonomie |
Name: |
Kempf, Hippolyt; Belz, Christian; Horch, Heinz-Dieter; Breuer, Christoph; Hovemann, Gregor; Kaiser, Sebastian and Walzel, Stefan |
ISBN: |
3-937058-08-7 |
Series: |
Edition Sportökonomie und Sportmanagement |
Publisher: |
Institut für Sportökonomie und Sportmanagement |
Language: |
German |
Submitter: |
Service Account |
Date Deposited: |
14 Apr 2021 10:49 |
Last Modified: |
14 Apr 2021 10:49 |
Uncontrolled Keywords: |
Sport Markenimage Bwertung Schweiz |
URI: |
https://arbor.bfh.ch/id/eprint/10508 |